Valstybės pažinimo centre

  • Paskelbė : Ana Korkut
  • Paskelbta: 2018-01-12
  • Kategorija: Aktualijos

Sausio 10 dieną Eišiškių gimnazijos I gimnazijos klasės mokiniai lankėsi Prezidentūros teritorijoje įsikūrusiame Valstybės pažinimo centre. Čia jie dalyvavo integruotoje geografijos ir pilietiškumo pagrindų pamokoje: „Valstybės elementai“.                                                                                             
 Valstybės pažinimo centras - tai pirmas Lietuvoje modernus edukacinis centras, detaliai pristatantis, kaip veikia valstybė ir kaip demokratinės valstybės kūrime ir valdyme dalyvauja svarbiausias jos elementas – pilietis. Šiuo metu tai bene interaktyviausias muziejus Lietuvoje. Visos ekspozicijos konstravimo principas paremtas grįžtamuoju ryšiu. Ekspozicijoje pasitelkiamos įvairios tiek taktilinės (liečiamos), tiek skaitmeninių technologijų, taip pat ir „papildytos realybės“ priemonės. Turinio pristatymui sukurtas interaktyvusis vedlys, papildantis tradicinius eksponavimo būdus ir išplečiantis eksponuojamo turinio prieinamumą ir įtaigumą.
 Iš pradžių mokiniams buvo pristatyta Valstybės pažinimo centro kūrimo istorija ir įdomiausios ekspozicijos dalys. Vėliau padedami gido, mokytojų bei naudodamiesi planšetiniais kompiuteriais  mokiniai nagrinėjo svarbiausius valstybės: gyventojus, teritoriją, tarptautinį pripažinimą, įstatymus, institucijas. Tyrinėdami ekspoziciją mokiniai gilinosi į pasirinktą temą ir bandė susieti įgytas žinias su šiandienos aktualijomis.
Taip pat mokiniai turėjo galimybę susipažinti su dabartinės Lietuvos prezidentės bei buvusių prezidentų pomėgiais - V.Landsbergio pristatymą puošia išnyrantys  3D šachmatai, R.Pakso – aplink pasaulį skriejantis lėktuvėlis, D.Grybauskaitės –  juodasis diržas. Naudodamiesi Google maps programa mokiniai galėjo apkeliauti visą Lietuvą ir pažymėti jiems gražiausią šalies vietą bei palikti savo komentarą, kurti per pastaruosius 100 metų gimusių aktyvių prie valstybės kūrimo prisidėjusių žmonių gimtinių žemėlapį, susikurti savo šeimos ar klasės herbą, taktilinių priemonių pagalba mėgino subalansuoti valstybės biudžetą ir t.t.
 Apibendrindami pamoką mokiniai pristatė ir aptarė pagrindinius valstybės elementus, o  taip pat atsakinėjo į klausimus, kaip veikia demokratiška valstybė ir jos institucijos, kaip piliečiai gali dalyvauti valstybės kūrime ir valdyme, kokiais būdais galima spręsti visai visuomenei ar vietos bendruomenei aktualias problemas. 
 



 

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
3. 09.55 – 10.40
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.55 – 10.40
  • 4. 11.10 – 11.55
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.10 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.40