Vizija, misija, veiklos prioritetai

Gimnazijos vizija

  • Moderni, efektyviai dirbanti gimnazija. Gimnazija besimokanti ir dirbanti kaip komanda – gimnazijos bendruomenė.
  • Gimnazija atvira ir pasiruošusi pokyčiams, priklausomai nuo pasikeitimų ją supančioje aplinkoje; tokioje gimnazijoje kiekvienas bendruomenės narys sąmoningai suvokia kaitos būtinumą.
  • Gimnazija turinti gerą informacinę bazę, kompiuterizuotą biblioteką ir skaityklą.
  • Gimnazija siekianti Europos standartų dėl mokyklos aprūpinimo kompiuteriais: 1-as kompiuteris 8-10 moksleivių.
  • Gimnazija  propaguojanti sveiką gyvenimo būdą.
  • Gimnazija garantuojanti mokinių ir kitų mokyklos bendruomenės narių saugumą.

 

Gimnazijos misija

  • Gimnazija – tai valstybinė mokymo įstaiga, suteikianti pradinį, pagrindinį ir vidurinį išsilavinimą. Ugdymo procesas vykdomas lenkų kalba. Ji turi išsaugoti savo savitumą ir tuo pačiu metu užtikrinti sėkmingą nelietuvių tautybės moksleivių integravimąsi į Lietuvos visuomenę.
  • Gimnazija ruošia moksleivius savarankiškam gyvenimui, aukštosioms studijoms bei profesijos pasirinkimui.
  • Gimnazija stengiasi kūrybiškai išnaudoti visas siūlomas mokymosi galimybes, įvykdyti užsakovų – tėvų lūkesčius, kad moksleiviai siektų dvasinių vertybių, būtų darbštūs, savikritiški, savarankiški ir pasiryžę nuolat tobulėti, saugoti tautos kultūrinį paveldą, puoselėti pilietinius jausmus.

 

Eišiškių gimnazijos metiniai veiklos prioritetai:

Tikslai: 
1. Ugdymo kokybės tobulinimas pasitelkiant TŪM projekto lėšas ir saugios bei šiuolaikiškos aplinkos kūrimas. 
2.  Įtraukiojo ugdymo ir STEAM principų diegimas orientuojantis į kiekvieno mokinio sėkmę.
3. Mokinių ir mokytojų socialinės emocinės savijautos stiprinimas. 
Uždaviniai:
1. Atnaujinti, turtinti ir modernizuoti mokymosi aplinkas. Plėtoti ir kurti saugią, inovatyvią, vaiko ugdyma(si) skatinančią išorinę gimnazijos aplinką pritaikant ją įvairių ugdymosi poreikių turintiems vaikams. 
2. Diegti mokymosi motyvaciją ir atsakomybę palaikančius pažangius metodus, orientuotus į kiekvieno mokinio pažangą ir aukštesnius pasiekimus. 
3. Sudaryti galimybes pedagogams tobulinti kvalifikaciją psichologijos, emocinio raštingumo, konfliktų sprendimo klausimais. 
4. Įtraukti mokinius į sprendimų dėl ugdymo turinio, metodų, estetiškos bei jaukios gimnazijos aplinkos kūrimą.  
 

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.55 – 10.40
  • 4. 11.10 – 11.55
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.10 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.40